maandag 25 april 2011

Paastraktaties...

 Ik hoop dat iedereen fijne Paasdagen achter de rug heeft.
 Ik begin morgen na twee prachtige weken vakantie terug te werken...niet echt met volle goesting wat werken betreft, maar toch wel blij om al mijn onthaaltjes terug te zien.
Ze zullen (hopelijk) blij verrast zijn, want ook hier zijn de Paasklokken langs geweest.
Met deze karretjes wil ik hun heel graag trakteren.


Ik heb één kindje dat allergisch is en alleen maar zwarte chocola mag eten.
Het idee zag ik bij Angela Wood
Omdat ik er negen moest (mocht) maken, heb ik ze iets simpeler gehouden, spijtig dat ik de wortels nergens kon vinden....
Ik gebruikte de Bunny-Tilda's en kleurde ze allemaal met copicmarkers in, de karretjes heb ik met twee kleuren distress ink gedaan, Vintage Photo en Walnut Stain, en heb zo geprobeerd wat hout struktuur te krijgen.
Dit zijn alle Bunny's nog eens op een rij....
                        
                         
                         

Nu vlug mijn bedje in, zodat ik er morgen terug wat tegen kan ;-))
Voor iedereen veel liefs en tot blogs,
Celia.


21 opmerkingen:

Monique zei

Wat is dit prachig!
Het zijn echte kunstwerkjes!
De kindjes zullen er zeker heel blij mee zijn hoor!
groetjes
Monique

Lins zei

Hey liefie,

wat een werk heb je hier verricht, de oogjes van je onthaaltjes zullen vast schitteren. Geniet ervan want die oogjes zeggen veel meer dan duizend woorden :-)
Slaapwel en maak er een mooie dag van!

Dikke zoen,

Lins x

cristel zei

zeg mag ik morgen ook even bij jouw langskomen als kindje(lol) ik vind ze prachtig en wat een werk de kindjes zullen blij zijn
grtjs

Maia zei

OOOOOOOOOOOOOOOOOO die zijn kei-schattig Celia!!
Wat zullen je kindertjes morgen blij zijn!
We hebben ook genoten van de mooie paasdagen en hebben hier geen vakantie in Nederland.
We hebben zelfs een dagje in België doorgebracht, kijk als je tussendoor nog wat tijd hebt maar eens op mijn blog.
Wat een prachtige stad is Gent!
Ga nu ook snel mijn nestje opzoeken.
Groetjes Maia

Irene zei

De kindjes zullen wensen dat het elke dag Pasen is...dit is zooooooooo leuk!!!!

Groetjes, Irene

Cards by Jol zei

wat een leuke tractaie, de kindjes zullen blij verrasd zijn met dit moois.

groetjes jolande

miriam zei

wat prachtig gemaakt zal wel een heel werk zijn geweest

gr miriam

Christa zei

super leuk joh, leuk dat je dat heb gemaakt voor de kinderen ,wel een werkje maar heel gaaf xx christa

Ann Terny zei

Ooh deze zijn zo lief !! Heel mooi gedaan en wat een leuk initiatief voor je onthaalkindjes, ze zullen wel heel blij zijn !

groetjes
Ann

Yanitza zei

Wow, this is stunning and really cute! You did a terrific job!

* Üla * zei

Wat een lieve en hele leuke verwennerij voor je "kindjes", Celia. Erg leuk gemaakt en nog erg lekker ook! Ze zullen er erg blij mee zijn!
groetjes Ula

freubeltjes kaarten zei

Hoi Celia,

Prachtige traktaties heb je gemaakt.Daar zullen de kinderen vast blij mee zijn.

Groetjes Ageeth.

Maris zei

wat leukkkkkkkkkkk, echt onwijs leuk gemaakt xx

Tineke's hobby zei

wat heb je dit prachtig gemaakt hier zijn ze vast heel blij mee
Groetjes Tineke

Anneke zei

OOh wat een schatjes! De kindjes zullen dit geweldig vinden :) Zo leuk gemaakt!!
groetjes Anneke

Marianne Schut zei

Wauw Celia, wat heb je dit weer prachtig gemaakt! Hier zullen de kindjes vast heel blij mee zijn geweest! Liefs Marianne

carlies zei

wow werkelijk schattige echt crea bea!!! helemaal top

fijne dag verder groetjes carla

martina's kaartjes zei

wat is dit knap gemaakt ! waaaauw ! super gewoon ! voor mij mag het alle dagen pasen zijn hahahaha... al is het maar voor de verpakking ! helemaal top !
groetjes, martina
x

Chelsea zei

Oh these are so cute and creative Celia. Wow! such an awesome project.
Love,
Chelsea

Lenet zei

Ik vind ze super,

Angelwood zei

Oh wow! These look awesome Celia! Beautiful wagon you have made with all those gorgeously colored Tildas! Fabulous work my friend!
Hope you had a lovely Easter with your family! hugs, Angela